miniksen 36+4 haftalık gebeyim karnım asagı da ama ne gelen var ne giden sancı yok ağrı yok ben artık bisey olsun istiyorum ki doğumum yaklaşsın böyle olunca geç doğuracak gibi hissediyorum
kahvesever__ miniksen öyle düşünme ben de diyordum doğramıycam geç dogracam diye valla beraber oluyor