goflak bende tansiyonumu ölçtüm ama acbaa tansiyonla mı alakalı diye tansiyonum da normal çıktı. Birden ağrıdı anlamadım ilk haftalar da ağrıyor bide son haftalar mı ağricak böyle 😂 allahkm ya kafayı yicem artık 5aaat oldu Parol içeli 2.yi icsem bisey olur mu