Mehtapca06 İlk dogumum 41+3 de oldu (oğlum) bu ikinci olacak suan 36+1 (kizçem) ama bu sefer hemen dogsun istiyorum var mı böyle haftalarda dogurup küveze falan girmeyen ❤️
hulyagks Mehtapca06 bnde 36 dan beridir bekliyorum 38+4 oldu daha da gelen giden yok 😊bnce bnm gibi umutlanma insan beklemekten yoruluyor
Mehtapca06 hulyagks ya deme öyle valla hep böyle erken olsun diye bir yevesle bekliyorum birde esim yurt dışına gidecek temmuz 4 de ⅘ ay olmicak biraz bebegi gorebilsin istiyorum ☺️
Zehra-46 hulyagks bende aynı durumdayım ikinci gebeliğim kız olucak 38+4 deyim şuan ses seda yok hergun beklemekten yoruldum sıkıldım artik