star3star hareketlerimde kısıtlamam olmadı ilk 3 ay yattım zaten.ama uzun süreli degil iş yapmadım sadece.beslenmeme dikkat ettim zaten 30.haftaya kadr yemem içmem cok fazlaydı.30.haftadan snra yemememde azalma oldu mide yanmalarım hiç geçmedi.bn peynir tüketemiyordum o yuzden gnde 2 yumurta nın içine kaşar peyniri rendeledim.kahvaltıma cok özen gösterdm.gnlük meyve yedim özllkle muz.kuruyemiş yedim gnlük az da olsa.3 litre su tükettim.30.haftadan önce bir ay boyunca bogaz agrısı cektim sürekli acildeydim.bebeklermn gelişimini engelledi geriye attı hafta olarak.30.haftadan snra aralarındaki fark acılmaya başladı.kapanması için gnlük nohut yedim.haftada r balık tükettim.et yemeye calıştm hamileligm boyunca etdn tiksinmiştim.aralarındaki farkı azda olsa kapatmıştm ama 35.haftada tekrardan acılmaya başladı.37.haftaya o yuzden de gün verdi.38.haftaya kadar bekleteckti yoksa doktorum