Duygucancan Kızlar ben 4+6 yım bugün hastaneye gittik keseyi gördük vajinal ultrasondan güzel yerleşmiş ama olması gerekenden biraz aşagıda dedi doktor kesem için progestan verdi bu durumu yaşayanlar var mı
Dmnn_58 Bende 4+5 oldum bugün bizde hastaneye gidicez canım sadece keseyi mi gördün bebeği de gördün mü
Dmnn_58 1aysekaplan sen şimdi ne saçmalamak falan diyosun ki yeni hamileyim ve bişeyleri merak edip soruyorum veya bilmiyorum ondan soruyorum tepeden yorum yapacağınıza millete azcık düşünceli olun