dentin 27+5 tem bildiriyorum belirtilerim halsizlik, ayaklarımda ve bacaklarımda dayanılmaz ödem, kısa mesafe yürüyüşte bile nefes kesilmesi, iştah artışı, göbeğin ağırlaşması 🤰🏼 3.trimester beni fiziksel olarak çok zorluyor 🤦🏼♀️
ol_cay367 dentin benide çok zorluyor bende 29+3 gece ayak kramplarim beni bitiriyor😑 bebisimizde çok hareketli bunun haricinde iştahım pek fazla yok 🙂
Mucize7 dentin 27+2 yim bu saat olmuş hala yatıyorum kalkmaya halim yok gece uyuyamıyorum halsizlik hiç bisey yapmama isteği var
Nurcantas65 27+3 gece bacak sizlamasi,yemek yerken tiksinme hissi geliyor,ac oluncada kusma şimdilik bunlar 😅
dentin Nurcantas65 bende dün oldu bacak sızlaması mıydı anlam veremedim sanki üst ön bacağımda dayanılmaz bir kas çekiş ağrısı vardı magnezyum ve parol aldım biraz iyi oldu