Ben de 38+4 üm bebeğimde 20 haftadan beri 2 kordon var. Doktorum normal doğuma engel değil dedi çok şükür pozisyonda da sorun olmadı. Rahimde yumuşama ve 2 cm açıklık var. Doğum başladığında sürekli kalp atışını tAkip ediyoruz bir sorun görürsek sezaryene dönüyoruz sen endişelenme dedi bana. Şimdilik normal doğum bekliyoruz