Kızlarr merhaba. 30. Haftamdayım dün ara ara vajinamın sol tarafında kesik ağrısı, acısı hissettim. Kızım hareketli bir bebek. Artık büyüyor baskıdan dolayımı acaba. Doktoruma sordum yat dinlen dedi gecmesse nst cektirelim dedi. Bugün düne göre biraz daha iyiyim ama sizce neden öyle oluyor? Başına gelen anneler, anne adayları yardımcı olursa çok sevinirim🙏🌸