Benim bebeğimi küveze aldılar emzirme şansım olmadı ama hastanede süt sağma makinesi verdiler onunla biraz geldi ertesi gün hiç gelmedi şu an 3. Günümüz evde sağıyorum şükür günden güne artıyor dün oğlumu emzirebildim ilk defa hemen faydası oldu inşallah hemen emzirirseniz zaten daha kolay gelir hemen gelmezsede stres yapmayın bol bol emzirin emdikçe artacaktır