Bebişleriniz kaç haftalikken doğdu🌸
127383 ilk kızım 39+6 2. Kızım 38+1 olcak 🌺
127383 38+3 doğdu kızım
127383 ilk kızım 40+5 ikinci kızım 40+6
127383 38+2 haftalıkken normal doğum yaptım 🌸
iremss sezeryan mi oldu canim
gldn065807 erken değil miydi canim
127383 evet balım
127383 yok değil 37 den sonrası normal kabul ediliyor kızımda 3 kilo doğdu
127383 hayir degil 37 den sonrasi normal
gldn065807 iyi masallah kuzum🌸
Bende merak edıyorum
Neslikra06 normal mi yaptin canim
Ozlem2206 sancilarin ne zaman baslamisti kuzum
127383 oğlumu 38+5 de doğurdum💙
Serapmehmet_19 masallah canim normal mi sezeryan mi
127383 41 +1 kız bebek 🤭
zeytinkiz benegıjız nasıl bende. 40+1
zeytinkiz saglıkla dogdu ınsallah
zeytinkiz gec gelmis minik😊 normal mi yaptin canim
127383 39+5 bekliyoruz hala 🙄 2 cö açılmam var 3 hafta oldu
Selindora 3haftadir acilmayla mi bekliyosun kuzum
127383 ilk oğlum 36+6 da doğdu ikinci oğlum şuan 34+5 teyiz
Yesim619 sezeryan mi yapmistin kuzum
Yesim619 kuvezde kaldimi? Kac kilo dogdu?
127383 ilki 35+5te 2.850 gr Ikinci 40+0da 4.110 gr doğdu
SutlacimiYedimmiBen sezeryan mi normal mi kuzum
SutlacimiYedimmiBen ilkini küveze aldilar mi erken doğmuş ya
127383 36+5 2465 kilo 😊
Umay0065 masallah kuzum😊 normal mi yaptin
Umay0065 küveze girdi mi acaba
127383 evet ikiside normal oldu