Selam kızlar👋🏻 Eşimle çocuk istiyoruz ve bu yüzden korunmuyoruz. Kafama gerçekten takmıyorum oluruna bıraktım gerçekten. Ama bu hafta 2-3 defa rüyamda pozitif hamilelik testi gördüm ve çok gerçek hissettiriyor. Hatta bu gece kız olucağını görmüştüm. Böyle rüyalar görünce biraz duygulanıyorum. Sizde böyle durumlar yaşıyormusunuz veya yaşadınız mı. Hadi biraz dertleşelim🌸