Merhaba kızlar doktorum açlık yokluk kan şekeri istedi rutin kontrol olarak
İdrarda istedi hepsi temiz çıktı fakat idrarimda yoğun derecede enfeksiyon bakteri mikrop varmış
Antibiyotik verdi şase verdi birde küçük Bi hap verdi
Ağrım yokken ağrım olmaya başladı ve isal başladı bebeğe bir problem olur mu nasıl geçecek bu yoğun enfeksiyon
Aynı durumda olan varmi