merveonl ben zaten dokyordan randevu almısım gidecegim, burada sormamın sebebi başına gelen var mı ve ne kadar sürede geçti, moral almak için. O zaman hiçbir paylaşım yapmayalım. Burada yazan arkadaslardan reçete almayacgım elbette, aklı başında biriyim. Yapmamak çözüm olsa yapmam biter zaten .