Tgceetali_08 Meraba kızlar çamlıca erdem hastanesine adalet hanıma giden varmı nasıl memnun musunuz lütfen bilgi verin doğum yapmak istiyorum orda az Bi zamanım kaldı
Aylin_07 Bende Adalet hanima gidiyorum çok da memnunum kendisinden son 10 günüm var ilk doğumum olacak