Doğum yapalı 9 gün oldu sezeryan dikişlerim değil ama dikişlerin sağ ve sol tarafları aşırı yanıyo görünürde bi şey yok yara vs hiç bir şey yok. Fucidin krem verdiler ama öncesinde de yara var diye vermişlerdi kafam karıştı acaba sezeryan yarası için mi verdiler yoksa o yaraların iyileşmesi in mi verildi. Siz kullandınız mı fucidin kremi