İlk bebeğimde yaptırmıştım bunda yaptiramadim malesef o ara detaylı usg zamanı su gibi aktı gitti sanki
İkili tarama normal Sorunsuz çıktı
Ama detayliyi da yaptırmak isterdim çünkü birşey varsa eğer bileyim doğumda hazır olayım sonradan öğrenmek üzer diye alışmak isterdim aldirma gibi bı düşüncem asla yoktu
Şimdi içten içe yaptıramadım diye acaba birşeyi var mıydı bilsek daha erken bilirdik yada daha erken müdahale edilirdi yada ne bilim ben hazırlıklı olurdum sonradan üzülmezdim diyorum
Özel de takipliyim Dr hersey normal diyor bir sorun yok ama detayli olmadı için aklımda hep bı acaba oluyor
inşallah birşey yoktur 🤲🏻
Hepimiz sağlıklı sıhhatli kucağımıza almak dileğiyle🤰🌼