Kızlar ikili tarama sonucunda gelişim geriliği çıktı bebeğimde şuan 13. Haftadayız doktor erken doğum suyun azalması düşük kiloda dünyaya gelme riskini %20 görüyor. Ben bu durumu değiştirebilir miyim beslenerek yada ne yapılabilir bi destek olur musunuz moralim çok bozuldu