Doktorunu değiştir bence banada 13. Haftada erkeğe benziyor dedi 16 yada 18 haftada başka doktora gittim kesin kız dedi herkes değişir yine dediler aileler falan detaylıyı bekle dediler. Sonra detaylıda da kız olacağı teyit edildi herkesin içi rahatladı 😃 sende doktorunu bi değiştir eğer detaylı yaptırmıcaksan. Devlete gidiyorsan makinalardan kaynaklı görememezlik olabiliyor bi kereliğine de olsa özele git kesinleşsin