Asivemavi 1fatime_2003 çok güzel bir his şuan çok ufak böyle narin kibarca kalp atışı gibi hareketi az yani ama hissediliyor ilerde artık ne olur bilmiyorum bu tekmeler 😃
SecoMeh 17.haftadayım daha yeni hissettim bir kere :) ilk hamilelikte geç hissedilebiliyormuş çok normal canını sıkma hiç geç olsun güç olmasın sağlıklı olsunlar da geç de hissetsek olur:)