Mermeh24 Gece 3 kere uyandım her uyandığımda su geldi fakat çok az başta akıntı sandım ama değildi saf suydu bakınca. Sancım yok ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz. İlk gebeliğim çarşamba günü sezeryan için gün aldık. 35+2 haftalığım.
Unlukacar Mermeh24 canım su şeffaf kokusuz olur ve tutamazsın eğer öyle ise doktora git hemen bende 35+4 de doğum yapmıştım suyum gelerek
Nuur38 Mermeh24 bizim geline de aynısı oldu doktora gittik doğum başlamış dedi sancısı yoktu az az su geliyordu