Kızlar 24 hafta 6 günlük hamileyim sabahları kalkarken çok zorlanıyorum keskin bir bel ağrısı oluyor 2 3 dk sonra azalıyor ama gün içinde de geriye doğru esnediğimde yada yanlara gene keskin bir ağrısı var bu sizdede oluyor mu kütlese rahatlıcak gibiyim ama sınırlı hareket edebiliyorum karnımdan dolayı yanlış bişey de yapmak istemiyorum