Aydanshn Kızlar oğlum geliyor hayırlısıyla kararsızım isim konusunda Ahlas Said Kerem Aras Aybars selim sizce?
Deletedmom623737 isimler çok güzel ama iki isim olunca hiç birini bir birine uyduramadım tek olarak Aybars ve ahlas çok güzel
nmtock41 Aydanshn Kerem Aras güzelmiş 😍 bence Ahlas Said olunca aradaki bir s söylenirken gidiyor ahlasaid gibi oluyor ondan beğenmedim 👎🏼