Nazmila1978 Kızlar hanımlar lütfen yardımcı olurmusunuz? Adetim 11 gün dür geçikti, ve ben salı doktora gittim, alttan ultrasondan bakarak gebelik yok dedi, sizce 10 günlük gecikme ultrasonda gebelik belli olurmuydu?
Omay0707 Nazmila1978 benim sadece rahim kalın demişti ya gebelik ya adet demişti gecikmenin 11.günü kan verdim 40 cıktı yani gecikmenin 17.günü keseyi gördüm minicik Sizde kan verin
Selma17 Evde gebelik testi yapmadınız mı , yada kanda baktirsaniz daha net sonuç alırsınız , vajinal USG ile benim 5+1de gorunmemisti