Asla korkulcak bisey yok bende 40. Haftanin sonunda sezeryan olmak zorunda kalmıştım ve 40 hafta boyunca beynimi normal doğurucam olarak hazirlamistim, ameliyat ani en ama en kolay an, asla korkulcak bisey yok, sonrasında dikisler biraz agrıyor, ilk yurume biraz zor ama asla dayanilmicak gibi degil, yürümeye calis, inan her adımda açılıyorsun ve agrin hafifliyor, suan 4. Gun oldu sezeryan olali herseyi kendim yapabiliyorum, normalde canim aşırı tatlıdır, regl agrisina bile dayanamam, ama bu hamilelik surecinde hele son haftalarda cok fazla sanci cektim, sezeryan acisi abartilan kadar degil, sen zaten bebeğinin görünce onun icin hemen iyileşip ayaga kalkmak istiyorsun, hic korkma 🙏🏻