Kızlar benim ellerim ayaklarım son bikaç haftadır şişiyor. Sadece geceleri uyurken şişiyor ama gün boyu değil. Geceleri ellerim çok ağrıyor ama bu durumu yaşayan var mı?? Karpal tünel sendromu mu ne varmış o sanırım.. magnezyum içiyorum, maden suyu içiyorum, fazla tuzlu da tüketmiyorum ama ağrı gittikçe artıyor