lunam anneyimmm42 ben kiwi aldım, memnunum. Fiyatı uygun bulursanız alınabilir. Ben sürekli kullanmadığım için nana yeterli geldi. Gerçi sürekli kullananlar da memnunmuş okuduğum kadarıyla.