Ben ilk gebelik randevumu keçiörendemi vm medikal parktan almıştım, eşimde yanımdaydı, kiloma tansiyonuma baktılar, keseyi felan gördük, böyle geçmişti. Sonra doktorumu değiştirdim tabi ama ordada eşim hep geliyor ve hep kilo tansiyon ölçümü yapıyorlar.