Edadeniz22 merhaba ben de 22 haftalık hamileyim. Geçen hafta bende inanılmaz bie baş ağrısına yakalandım, 3 gün asla geçmedi ayağa kalksam ağrıyordu. Parol da etki etmedi. Doktor bi yağ verdi biraz rahatlatır belki bir de bunu dene dedi. Ara ara yaptım. Öyle mucizevi birşey değil ama gerçekten rahatlatıyor biraz. Eczaneden 50 liraya almıştım çok gelmedi bana sende bi bak istersen. Head stick diye birşey. Böyle kafanın içi nane gibi ferah oluyor. Değişik. Başka yöntem yok dedi doktor. Geçmiş olsun.