ilayddaozturkk Kızlar 33+6 hamileyim bu zamana kadar her ay göbeğime ağda yaptırdım ama bu ay karnım daha çok büyüdü ve çocuğum daha çok hareketlendi göbeğime ağda yapmam ona zarar verir mi
Deletedmom_110 ilayddaozturkk Aynıyız 34 üm bende dün yaptırdım minik ayva tüylerinden rahatsız olmaya başladım bir sorun da yaşamadım yani şu anlık bebişim çok hareketli
Pirayeee ilayddaozturkk ben hiç yaptrmamştm ilk gebelikte göze batmiyordu ama şimdi rahstsz olmaya basladm 20 haftalık oldum bende alacm yakında 😏
Gulsurmeli ilayddaozturkk Ben yapmıştım herhangi bir sorun yaşamadım Kuaföre güvenememiştim ben tecrübesiz di biraz göbeğimi kendim alırdım hep
derinnguney ilayddaozturkk Ben jilete geçtim hamile kalınca baya sakal gibi oldu geri de dönemiyorum, doktordan falan da utanıyorum almadığım zaman sert sert çıkıyor 🤦🏽♀️