Ozmer Sirine tanser şenses’e gidiyorum. Ona geçmeden önce pek çok doktor değiştirdim, tanser beyden çok memnunum.
Seldaapk Ramazan Bayırlı Acıbadem hastanesi.Murat Şenol ümit hastanesi Batıkent. Yunusemre devlet hastanesi Samet Temel .
SemaOnur Sirine Ben Sabahattin Akyıla gittim hamileligimin basindan beri ve 3 ay oldu dogum yapali normal yaptim dogumumu😊 Cok memnun kaldim ben doktorumdan inanilmaz pozitif güler yüzlü ve cok tecrübeli bi doktor 😊
Seldaapk Sirine sebahattin bey çok iyi bir doktor diye biliyorum Eskişehir 'in en eski kadın doğum uzmanlarından tecrübeli bir doktor
Seten Acıbadem hasta Ahmet cantuğ Çalışkan ben çok memnunum ama sizin söylediğiniz doktoru duydum memnun kalanlar var
NeslihanAydn Ümit hastanesi murat şenol 👍🏻 Bütün kontrollerim boyunca hiç panik olmadım çok ilgili biri, ne zman mesaj atsak cevap verdi, doğumumu da 4 gün önce yaptırdı tavsiye ederim👍🏻
Zlis11 NeslihanAydn Bende murat beye gidiyorum doguma cok az kaldi dogumunuz nasil gecti acaba murat bey yaptirdi dimi