Sjdkkflf33 34+2 de ciğer geliştirici vurunduk sancılarım vardı, dün akşam itibari ile de2 cm açılmam var. 35+5 de çok küçük geliyor gözüme, kulağıma. Lütfen dualarınızı eksik etmeyin şu bebem bi 1 hafta 10 gün daha sıksın damaklarını 🤤🥰
Mrysmg Sjdkkflf33 inşallah istediğiniz vakitte sağlıkla alırsınız yavrusunu kucağınıza Allah yardımcınız olsun bende 32+2, benimkide ısrarcı gelmede açılma kanama sancı hepsi oldu sınırdan dönmeye çalışıyoruz Rabbım büyük
beren4097 Sjdkkflf33 Dün 35+4 de doğum yaptım. 4cm açılma ile bebeğim de ben de saglikliyiz sadece ağrım var doğum sancısı gibi sancı çekiyorum
Htcerdogn Sjdkkflf33 canım hiç kasılma. 35+5 te baya bi sancı ve 2 cm açıklıkla yatırdılar. Rahim kısalmış doğum olur denildi. Yattım ciğer geliştirici yaptılar. Gecesinde tekrar açılmaya baktılar yarım cm ilerlemiş. Üstelik gece biraz suyumda gelmişti Sabaha doğum olabilir denildi. Sabah baktılar hala sancılıyım. Ama açılma ilerlememiş sonra yavaş yavaş sancı geçti 2 gün daha kaldım çıktım. Şimdi 38+3 teyim gelmiyo bebiş
Mrysmg Sjdkkflf33 aynen öyle şimdi taburcuyuz biz doktorlar gerekli önlemi aldı bana da kendime dikkat etmek düşüyor gerisi Rabbım neyi takdir ederse ondan gelen her şeye razıyım hepimiz için en hayırlısını versin inşallah. Çok dua ettim çok yıprandım ağladım 2 3 gündür hastanede ayrı çektim stajyerlerden bu halde sinirden ağlattılar felan ama hep Allah dedim şimdi çok şükür Rabbım mükafatimi verdi
Mrysmg Sjdkkflf33 işte benim sorunum sancıları hissedip anlamamak doktor sancı olursa mutlaka cik gel dedi şuanda da bel karı ağrım var biraz ama hastaneye gitmemi gerektiren sancı mi değil mi ayırt edemiyorum dakika felan mi tutsam napsam
beren4097 aysgl2305 Hayır küveze girmedi gelişimi iyi solunum sıkıntısı olmadığı için. Fakat sarılık oldu bebeğim o yüzden hastanede yatıyoruz birlikte bugün