Mrysmg 32+2deyiz kızlar erken doğum riskim var bugün hastanede son günüm ihtimaller belli olacak dua edin olur mu 34 haftaya kadar bekleyebilirse Küveze girmeyecek bebegim sütümde yok zaten nasıl beslerim dimi psikolojim alt üst ağlayarak yazıyorum
_akalin3 Mrysmg küveze inş girmez girersede üzülme yani en azından cok az kısa süre kalır süte gelirsek mama verirsin illa süt alıcak diye bişey yok zamanında dogup süt alamayan bır suru cocuk var inşAllah korktuguna ugramazsın
Fatmaztrk Mrysmg inşallah bebisin en güzel zamanında hayırlısıyla ve sağlıkla gelir 🙏🏻 lütfen moralini yüksek tutmaya çalış çünkü hamilelik ve stres hormonu aynı yerde salgılanıyor bunun seni etkilemesine izin verme
Mrysmg Eliiiiif Allah razı olsun çok dua ettim Kuran dinledim Allaha şükür şuan sorun yok taburcu olucam ama risk devam ediyor
Mrysmg Aaaaammmaaa Allah razı olsun kuzum teşekkür ederim taburcuyuz bakalim şimdilik sorun yok Allah neyi takdir ederse Rabbıme çok dua ettim ona sığınıyorum yavrumla
Mrysmg _akalin3 süt konusunda söyle anlatayım tecrübesiz olduğum için yol yordam bilmiyorum mama da olur tabi ama düşündüğüm şey şu bebegim küveze girse bile çıktıktan sonra emzirmek çok istiyorum ama o küvezde olsa nasıl süt gelmesini sağlarım süreç nasıl olmalı detay bilmiyorum şuanda da zaten sütüm yok
Mrysmg 123456987 Allah razı olsun çok sagolun bebeğini bekleyen herkes sağlıkla kavuşur inşallah Rabbım hastanelere düşürmesin
_akalin3 Mrysmg ben 26 haftalık dogurdum süt makınesi aldım onla sagdım sütümü sütünğz vardır ama üzlüp sıkılırsanız ve SAGMAZSANIZ o zaman yok olur malesef cocuk emene kadar o sütü aktarıp dolablara koymanız lazım(buzluk) ben üzüntğden ve oglumu kaybetme korkusu fazlanoldugundan sütüm kesildi ama siz sagarsanız cocuk cıkana kadar kesilmez
Mrysmg Fatmaztrk çok teşekkür ederim Allah razı olsun bende hep modülü yüksek tutmaya çalışıyorum biraz zor oldu ama şimdi daha iyiyim
Mrysmg _akalin3 o zaman doğum ne zaman olursa eğer gerekirse inşallah gerekmez dediğiniz gibi yaparım sağa sağa çıkar herhalde belki da sağmama gerek kalmaz kendi emmesi nasip olur. Bilgi için çok teşekkür ederim 🌸