Busraquner Geceler zehir sanki gece olsun istemiyorum burnum çok tıkalı hala burun tıkanıklığı olması normal mi bebek aşşaya kaydığını hissediyorum baskı yine varmı ki bu burnum açılmıyo çıldırcam ya
Appayipyip Busraquner benim de burnum aynı şekilde havalar ısındıkça hepten zorlanıyorum nefes almakta sabaha kadar bir oraya bir buraya dönüp nefes almaya çalışırken uykudan bir şey anlamıyor insan. Doktorunuza bahsettiniz mi hiç bir şry önerdi mi
meir22 Busraquner 37+1 benimde geceleri tamamen tıkanıyor burnum neyse ki az kaldı🙏🏻😅 bebişte çok aşağıya indi resmen hissediyorum😬 İshal başladı sizde de var mı?
Busraquner Appayipyip zorda kalırsan otrivin sık dedi ama kortizonlu sıkmak istemiyoeum dayanıyorum o yüzden mahvoldum artık ama
Busraquner meir22 evet süreklii ishalim o durumda var gün içinde kaç kere çıkıyorum bilmiyorum bebiş 10 gün önde gidiyo bide doğurmam lazım doktorumda 38 e kadar gel artık sancınla doğur diyo ama bizim minik gayet iyi çıkası yok çocuğun ya 😅
Tospikannesiiiii Busraquner önde giden bebek erken gelcek diye bişi yokki kuzum benimki 2 hafta önde idi 40+2, de dogdu 🙈
Busraquner Tospikannesiiiii erken gelip gelmemesi önemli değilki normal doğum için şu sıralar doğum istiyo doktorum yoksa bebek 4 kilo üzerine çıkıcak 😊
Tospikannesiiiii Busraquner bana da en son 4 dediler kilo ama çıka 3450 yani degerler dogru olamıyor onu diyorum 😊