Merhabalar. 39+1 olduk. Şuan sabah ezanı okunuyor. Mahalle bekçisi gibi bişey oldum. Uykular resmen bitti. Bebeğim sağolsun asla uyutmuyor annesini. İnşaallah doğduktan sonra rahat bir bebek olur da. Bu kadar zorlanmam. Gece de kaç kez tuvalete kalkıyorum? Haddi hesabı yok. Acaba tuvalette mi yatsam? Acıktım mesela. Saat 04:32. Bişeyler yedim şimdi. Hemen uyuyamam da. Midem çok kötü oluyor. Karnım bu aralar aşırı sert. Tekmeleri çok can acıtıyor. Vajinamda aşırı bir baskı hissi var. En kötüsü uyuyamamak sanırım. 40 haftaya kaldı son 6. Tüm anneler olarak tek nefeste kolay bir doğum diliyorum. Sizin uykular nasıl?