Halime-D4ra Kızlar merhaba ben bişey sormak istiyorum da beş aylık hamileyim iki gündür bebeğimi çok yukarıda hissediyorum böyle göbek deliğimin üstünde midemin altında sertlik oluyor normal mi 5 aylık gebelikte o kadar yukarda olması
Zuhalsareelif Halime-D4ra aynı ayda bendede ole olmustu hatta yuruyemez olmustum agrımdan meger bebek yukarı tasınıyor hem mıdem yanıyor hem gobek delımın cevresı. Sonra sonra gectı . Sımdıde cadı sancı versnde gelsın dıye beklıyorum
[silindi] Evet normal rahim buyuyor genisledikce gobek cevresi ve mide etrafinda agri sertlik olarak gosteriyor kendini bebek cikmiyor oralara henuz ama baski yapiyor rahim diger organlara o yuzden endise etmeyin🌸🙏🏼
[silindi] Halime-D4ra ilerleyen zamanlarda sertlesmeler daha da articak hic korkmayin iyi geceler😌🌸🙏🏼