Eylulsmom_02 Emireelif geçmiş olsun eczaneciye kullanısı sorun lütfen bana gece yatmadan 8 fıs demişti neden yatmadan sıkın dedini kullanınca anlıcaksınız 😁😁😁
Eylulsmom_02 Emireelif yok da yakıyor naneli bi aroması var ama öyle can yakmıyor 🤭🤭 alllahh alllahh yanıyorum die bağırıp kahka atıyordum ben ama sonucu çok iyidi ameliyattan kurtardı beni 🥹🥹🥹
Reyhandemirbasaran tulay06 ilk gebeligimde olmustu. Kortos krem vermisti doktorum cok iyi gelmisti. Dogumdan sonra ikinmadan kaynakli tekrarlayinca yine onu kullandim.
Meltem_Akgn3 tulay06 ay çok kötü oluyor ya benim kendi kendine geçmişti bişey kullanmamıştım inşallah geçer sizin de acı verici çok 🥺
tulay06 Meltem_Akgn3 benimki ameliyatlık duruma gelmiş artık. İnşallah doğumdan sonra ilaç kullanabilirsem geçer de kurtulurum yoksa sıkıntı:)