Merveokutan
12 senedir hatta daha fazla kullanıyodum ve hiç bırakmadım, hasta olduğum da astim krizlerinden sonra bile içiyodum. Hamile olduğumu ilk öğrendiğim de bile hemen gidip sigara içmiştim, bırakmakta çok zorlandım, gebeliğim de planlı değildi çok hazırlıksız yakalandım. maalesef ilk 3 ay günde 2-3 tane içtim, mide bulantım oldu ama tiksinti gelmedi, şuan 4 aylık hamileyim daha yeni bıraktım oda birden oldu, evde sigaram yoktu almaya gitmedim canım da istemedi. çok şükür içmiyorum, haa canım çekiyor mu, hemde nasıl 😕 herşey boş geliyo ama bebeğimiz için yapmak zorundayız, hiç bırakamicam diye çok korkmuştum, inşallah böyle devam edebilirim ve inşallah Allahım herkese o gücü versin gerçekten bi alışkanlıktan vazgeçmek çok zormuş onu farkettim