hatta ilkte ozel oda vermislerdi tek kalmistim ikincide riskli durumda olunca hemsirelere yakın olmam için yan odalarini vermişlerdi orda bir gun tek yattım ikinci gun hasta gelmişti ama cok guzeldi ozel hastane gibiydi annem ozelde dogum yapmisti ondan bi kac sene once yanında kalmıştım ozelden daha ilgili alakali gordum ucretsiz