igvescarim 37+4 günlük hamileyim bugün çok affedersiniz sabahtan beridir ishal olmuşum tümgündür geçer dedim ama geçmedi Gebelikte ishal tehlikeli midir acaba bebeğe bir zararı var mıdır
ebrusrkn igvescarim ishal doğum belirtisidir ki senin haftana göre ishal olman çok normal bebek kanala girdikçe yolunu temizlemek ister ben ilk kızımda ishal olduğum gece doğum yapmistim bu ikinci kızım seninle aynıyız 37+3 endişe etme bol bol su iç allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
BMelek igvescarim benimde ayniydi iki hafta sonra dogum yaptim bol bol su ic doktora gitmeni gerektiricek birsey degil bence
igvescarim Biraz yukarda yazılanlar için korktum acile git denilmiş ama yarın çatı muayenem var saat öğlen 3 de ona gidecem ama içime korku girdi
ebrusrkn igvescarim korkmanıza gerek yok içinizi ferah tutun en basit bi google dan bile baksanız doğum belirtisi olduğunu anlarsınız
Brnaebu ebrusrkn ya ben haftalardır böyleyim ama kullandığım ilaçlara veya usutuyorumdur diye düşünüyorum.gecen hafta doktordaydim bişey yok sadece benim bebek aşağı yerlesimli ondan mı acaba,yada magnezyumum kayısılı ondan mı ki
igvescarim Brnaebu ben bugün gittim ishal için ilaç yazdı dursun diye su azalmasın diye bence sizde birdaha gittiğinizde söyleyin benim de bebek aşağıda ama sezeryan günü verdi doktor çatım darmış
Brnaebu igvescarim yani sürekli değilim günde 2 kez falan oluyor afedersiniz suyukuzda geçen hafta iyiydi benim haftalardır böyle ben magnezyumu bagladim kayısılı diye