Dlr48 bende anlamıyorum ki, yeni gittik aslında doktora. Suyum fazla dendi. Ama hep ıslak, hep değiştiriyorum pedi, yani ıslak olması için bir sebepte yok aslında. Garip geliyor, birde akıntı larım son haftalarda arttı. Ay sonu, doktor randevum var, kendisi gel dedi