minikerdeminannesi Gaziantep te iyi ve özel bir kadın doğum doktoru arıyorum, doğum yapıp memnun kaldığınız doktorunuz var mı
Busee2727 minikerdeminannesi özel emek hastanesinde Oya Kayaalp çok iyi güler yüzlü tatlı bir doktor dokuz gün önce doğum yaptım çok memnunum😊
Hatice_gzr2505 minikerdeminannesi bende doğumum Temmuz sonu ama oğlum erken gelebilir NCR de Nazan Özdemir benim doktorum gayet de iyi bir insan doğumu insallah onla yapıcaz 🙂
Ayselkaracizmelli Ben daha doğum yapmadım ama liv hospital eda deniz atkın kesinlikle tavsiye ediyorum zaten ona giden tüm hastaları da çok memnun. Bir kere muayeneye gidin bırakamıyacaksınız 😊
Besteveannesi Kesinlikle Liv Hastanesi’nde Eda Deniz Atkın diyorum pişman olmayacaksınız. İlgi alakası ve doktorluğuna diyecek söz yok.