Merhaba arkadaşlar aklım çok karışık doktora gittim geçen ay gelişimi 10 gün geriden geliyor dedi süt balık bol ye bi daha geldiğinde yine bakalım ilerliyor mu dedi gittim ilerleme yok ama yine 10 gün geriden geliyormuş bu da sorun değilmiş gerileme olmadığı için. Sorum şu doktor kilosunu boyunu söyledi kilosu 1.400 boyu 31 dedi. Boyu iyi mi dedim gayet uzun bi bebek dedi ama araştırdım 40 ve üstü normalmiş boyu çok kısa değil mi sizce de? İlk hamileliğim cahilliğime verin bi kusurum varsa🙏