Deletedmom52620 kbraa_kaya ilk gebeliğimde son 2 ay kala çıkardım delik büyüdü. Zayıflayınca sallanıyor şuan tekrar gebeyim uzun bar pircing alacağım çıkarmayı düşünmüyorum doktor her baktığında takılıyor cins cins bakıyor çıkarman gerek diyor. Sende uzun bar alırsan çıkarmana gerek kalmıyor kapanacak endişesi olursa
Bellacaio kbraa_kaya Deletedmom52620 Hamileler için özel piercing gördüm trendyolda bende ondam alıcam. İlk gebelikte 20. Hagta gibi çıkarmıştım. Şimdi 18 im daha çıkarmadım. Diğerini takıcam alıp bende. Uzun bar ve plastik sanırım esnek yani.
catidaki_kedi kbraa_kaya uzun barlı olanlardan aldım ben. Batması kaşıntısı herbişeyi gitti. Göbeğim büyüdükçe rahatsız etmeye başlamıştı mutlaka alın derim 🙂
Htcerdogn kbraa_kaya canım kesinlikle çıkar yada hemen hamileler için olana geç. Ben 7. Ayıma kadar normal olanı kullandım çıkarınca sıkmıştı orayı sanırım ve iltihaplandı sonra morardı şimdide kahverengi orası ve delik kocaman. Keşke öncesinde çıkarsaydım çok pişman oldum
Zeynnp Ben göbeğim çıktığında sürekli takıldığı için çıkardım iltihaplanmıştı biraz hafif kahverengi şu an güneş görünce leke oldu. Rahatsız ettiğinde çıkardım yani arada aklıma gelince takıp çıkarıyorm kapanmasın diye