zeynepikra_61 10glananasi yaptırmayacaktim ama yaptırdım 12 hafta da şuan 16 haftalık olduk hala sonuçları almadım nasip olursa yarın alacağım 👍🏻🤲🏻
Kara77 10glananasi ben 12.haftada yaptırdın. Sonuçlar 2 hafta sonra çıkıyormuş dediler 1 hafta oldu çıkmış 21 inde randevum var o zaman gidicem doktora