Mercan28 demincek ben 32de girdim üç tur kordon dolandığı için ama genelde 34.haftada başlanıyormuş doktordan doktora değişiyor
goktugunannesii demincek anormal bir durum yok ise 32den sonra giriliyor. Hastanede böyle bir bilgilendirme vardı. Haftaya kontrolüm var ilk nst olacak.
Gamzeates demincek 31+3 te girdim o zaman başladı doktor 32+4 olduk haftaya tekrar çağırdı hem kontrol hem nst için