Allah yardımcımız olsun bir avazda doğuralım inşallah sizin doktorunuz ne dedi 40 dan sonra suni ile mi deneyecek ne yapacak benim doktorum normalde 41 e kadar bekliyorm ben kendi sancını dedi ama bu pazar izne ayrılacakmış 39+3 oldum bende 3 cm açılmam var nişanımda 38 de geldi hala tık yok suni sancı da almak istemiyorum ilk gebeliğimde suyum grldiği içim suni vermişlerdi çok zorlanmıştım kendi sancınla doğurmak en iyisi diyorlar