Kuzeyn_annesi Selam arkadaşlar ben normal doğum istiyorum şuan 29 haftalığız merak ettiğim birşey var herşey normal gider sancılarım başlarda bu acıya dayanamazsam sezaryene dönebiliyormuyum? Boyle birşey yapan varmı merak ediyorumm
aysegul8 Kuzeyn_annesi Beeen 🙋🏻♀️ Sancılara dayanamıyorum artık diye doktorumu aradım sezaryene alın diye herşey hazırlandı sonda takıldı ameliyathaneye indik son bi muayene yaptı bebeğin kafasına dokundum dedi ve normal doğurdum 🥲
Misilefe Kuzeyn_annesi bende 31 haftadayım korkuyorum ve devlette yaparsam böyle bir seçeneğim olmayacak olması beni çok korkutuyor hastane konusunda çok kararsızım
Kuzeyn_annesi Happy_mami evet devlette yapmazlar özelde de acaba bebek kanala girerse ordanda sezaryene döndürülebilirmi acaba
Kuzeyn_annesi Misilefe bence durumunuz varsa devlet duşunmeyin her ihtimali değerlendirmek lazım bilinmezin içine giriyoruz sonuçta ikinci bebek duşunurseniz ilerde ona göre devlette yaparsınız süreci bilirsiniz en azından.
Kuzeyn_annesi Naz0123 bi arkadaşm yaptı o şekilde saatlerce sancı çektikten sonra epidural vermişler zorlanmştı baya korktum o yüzden😶
Naz0123 Kuzeyn_annesi acı esigiyle ilgili .4 cm olunca takıyorlar. Ağrı acı geldikte ilaç sıkıyorlar.cok rahatlatıyor.
Naz0123 Kubgkm hayır uyuşturucu iğne vuruyorlar zaten hissetmiyorsunuz .dikistede öyle iğne vurdular öyle çok bı acı olmadı .
trmn_09 2 hafta önce ben yaptım. 3 cm acikligim Verdi 24 Saat Sanci cektim son 7 saat şiddetliydi sancılarım. Epidural takıldı ilerleme olmayınca sezeryan istiyorum dedim ve sezeryanla dogumum gerçekleşti. 2. Dogumumdu ve Almanya’da yaşıyorum