Kızlar yumurta fazlalığımdan dolayı pcos teşhisi koymustu doktorum.. bu ay hemen hemen hergunu degerlendirdim.. civanpercemi hayit tohumu falan da içtim.. fazla kilom var onu da veremiyorum.. bugün reglimin gelmesi gerekiyordu erken gebelik testi aldim ve yine hüsrana uğradım.. sanirim bu kilo yüzünden kendiliğinden gebe kalamiycam.. doktor catlatma iğnesi yapalım demisti.. sizce bir faydası Olur mu bana bu şekilde gebe kalan varmi acaba.. bu arada her ay regl oluyorum zaten bu iğne bunun için degilmi?