mhmmddgc Nurcin-1 Oğlum olsaydı 3 isim vardı aklımda. Yiğit, Soruk, Mirza. Kızım Olacak ve hala bir ismi yok😂
Sumeyyeabdi Nurcin-1 yiğit alp ismini cok seviyorum bnde ill oğlum çınar ali uyumlu gibi geldi onada ama cinsiyet belli değil 14.haftadayiz 🥰
Nisa_yvs Yiğit emre olacak bizim babası istiyor ama ben Yiğit Arel veya Yiğit Asaf istiyordum😀eşim kendi adını istedi o yüzden Yiğit emre