Aayse123 bende 35+5 ama şükür azalma olmadı. Kaldıki uyurkende hareket ederler bebekler. Uyuyunca kıpırdamaz diye bişey yok anne karnında. Günde 5-6 hareket bana göre cok az canım. Benim bebegimin hiç sert hareketi olmadı canımı yakacak gibi yada uykudan uyandıracak gibi. Buda mesela farklı bi durum. Hep narin narin hareketler yapıyır. İttiriyor sağa sola gidiyor bi yerde toplanıyor falan. Suanda da bile yapıyor. Ama işte her bebek her gebelik bir değil. En dogru kararı doktorun ve nst sonucun verir